Vyzkoušejte nové portálové řešení Úřadu práce ČR

web úp nový

Začátkem října 2019 byly původní internetové stránky Úřadu práce ČR, které jsou součástí integrovaného portálu Ministerstva práce a sociálních věcí, nahrazeny novým portálovým řešením. V souvislosti s tím může dočasně docházet k občasnému výpadku některých funkcí (například při zadávání evidence náhradního plnění). Na odstranění případných technických potíží se intenzivně pracuje. Tak, aby v co nejkratší možné době mohli uživatelé najít informace, na které byli dosud zvyklí.


Nová podoba portálu odpovídá požadavkům moderní doby a je zcela odlišná od té předchozí. Může se tedy stát, že uživatelé hned nenajdou na stránkách Úřadu práce ČR informace, které potřebují. V takovém případě se mohou obracet na Call centrum Úřadu práce ČR (https://www.uradprace.cz/web/cz/call-centrum-up-cr). Jeho operátoři jsou připraveni pomoci lidem s obecnými dotazy a při vyhledání potřebných údajů. Jsou zájemcům k dispozici denně, a to v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8 do 15 hodin a v pátek od 8 do 13 hodin na telefonním čísle 844 844 803. Klienti mohou své dotazy posílat také elektronickou cestou na e-mail kontaktni.centrum@mpsv.cz nebo callcentrum@mpsv.cz. 

Pokud nastanou technické problémy, pak mohou lidé psát na email portal@mpsv.cz.

V současné době je k dispozici provizorní řešení, kde se informace denně aktualizují - https://www.uradprace.cz/web/cz/ke-stazeni-1. Kvůli přechodu na nové integrované portálové řešení jsou data dočasně ke stažení pouze jako statické soubory bez možnosti filtrování. V brzké době by mělo uživatelům sloužit nové řešení publikace dat, a to prostřednictvím Open Data.

V případě, že se při přihlašování do některé aplikace zobrazí chyba 403, je nutné opravit nastavení cookies. Podrobněji na   https://www.uradprace.cz/web/cz/cookies. 


Vytvořeno 26.10.2019 | přečteno 388x | kristina.nenickova
Štítky: aktualita , sdílení_fb_tw
 
load