Nový klientský portál mají Vodovody a kanalizace Hlučín

Vodovody a kanalizace Hlučín v Kulturním domě Hlučín, autor: Ivana Gračková

Městská obchodní společnost Vodovody a kanalizace Hlučín spustila nový klientský portál, jehož cílem je zjednodušit klientům komunikaci s firmou.

„Mnozí odběratelé si již všimli, že jim chodí faktury v novém formátu. Za touto změnou je zcela nové softwarové vybavení společnosti, které by mělo přinést našim klientům především vyšší komfort,“ informoval ředitel společnosti Petr Schimánek.
Nový software umožnil spuštění informačního klientského portálu, kde mohou odběratelé po přihlášení získávat informace o svých odběrných místech, jejich odečtech, fakturách a provedených platbách. Dále systém umožňuje měnit zasílací adresu, email či přihlašovací údaje. Nově bude možné zasílat odběratelům faktury v elektronické podobě. Přes portál může odběratel nahlásit stav vodoměru. Ke všem změnám dostane automaticky vygenerovaný informační email. Služba je dostupná od začátku července na stránkách společnosti www.vakhlucin.cz pod názvem Virtuální kancelář. Na stránkách najdou zájemci veškeré informace a jednoduchý návod jak postupovat. S ohledem na Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie číslo 2016/679, známé pod zkratkou GDPR, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů je ovšem nutné, aby odběratel poskytl souhlas vyplněním jednoduchého formuláře, který je také dostupný na webových stránkách a v tištěné podobě i v sídle společnosti v Kulturním domě Hlučín.
„Věříme, že klientský portál bude pro naše odběratele přínosem a že rádi využijí našich nových služeb,“ řekl ředitel Vodovodů a kanalizací Hlučín Petr Schimánek.

Vytvořeno 10.7.2018 | přečteno 657x
Štítky: aktualita , sdílení_fb_tw
 
load