Lidl se na půl roku uzavře, v létě zákazníky přivítá nová prodejna

Budoucí podoba prodejny Lidl v Hlučíně, autor: Miloslava Turková

Současná prodejna Lidl v Hlučíně zůstane od středy 17. ledna uzavřena. Na jejím místě vyroste úplně nový typ prodejny založený na ekologických principech. Pro zákazníky by nakupování v něm mělo být komfortnější. Znovu otevřít by měl hlučínský Lidl letos v létě. 

Nová budova prodejny se bude od ostatních prodejen lišit již na první pohled moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím, vzdušným, velkoryse pojatým prostorem s dostatkem denního světla, který umocní menší množství barev v interiéru či použité osvětlení. Město Hlučín o tom informovala tisková mluvčí společnosti Lidl v České republice Zuzana Holá. Novinkou budou například širší uličky, větší úsek čerstvých potravin, komfortnější odkládací prostor u pokladen nebo toalety pro zákazníky s přebalovacím pultem.
"V novém konceptu našich prodejen myslíme především na zákazníky, kterým přinese komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily. Neméně důležití jsou pro nás ale naši zaměstnanci, kterým tento stavební koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch například velkorysé zázemí včetně terasy umístěné v prvním patře budovy. Samotná prodejní plocha pak zůstává i nadále jednopodlažní,” okomentovala výstavbu mluvčí. 
Upravovat se bude také přilehlé parkoviště. Všechna parkovací místa budou rozšířena ze stávajících 2,5 na 2,7 metru,. aby bylo parkování pohodlnější. 
Budova bude šetrnější k životnímu prostředí. Bude využívat energeticky úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení, lepší budou tepelně-izolační vlastnosti objektu, využívat se bude odpadní tepla i efektivní systém podlahového vytápění, použijí se ekologické chladicí technologie.
Prodejna bude uzavřena od 17. ledna, ovšem ještě od 19. do 21. ledna bude znova zpřístupněna. "V těchto třech dnech zde bude probíhat výprodej spotřebního zboží pro veřejnost," uvedla Zuzana Holá. Termín otevření nové prodejny je naplánován na červenec.
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních čtrnáct prodejen. V současnosti v České republice provozuje síť 236 prodejen, které jsou zásobovány čtyřmi logistickými centry. "Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 procent veškerého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz," doplnila mluvčí. 
Vytvořeno 15.1.2018 23:32:52 | přečteno 4750x
Štítky: aktualita , sdílení_fb_tw
 
load